chatsimple

BrinQer Comfort: Volledige ontzorging voor optimale inzetbaarheid

Wil jij maximaal ondersteund en ontzorgd worden op HR-gebied? Met BrinQer Comfort helpen wij je bij het op orde krijgen van het proces en beleid. We coachen on-the-job en monitoren in het proces de naleving van de Wet verbetering Poortwachter. We helpen je met het samenstellen van een bedrijfsspecifieke providerboog, we doen een check op regressituatie en vangnetregelingen. En zetten actief een casemanager in. Het is mogelijk om aanvullend een bedrijfsscan en/of DIX scan te doen. Het is mogelijk om aanvullend een bedrijfsscan en/of DIX scan te doen. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van onze kennis binnen ons expertisecentrum Verdi Pro. Zo kun je het pakket verder uitbreiden met vitaliteitsprogramma’s of (team)trainingen en/of workshops.


 

Maximale ondersteuning voor duurzame resultaten
vanaf € 12,60 per medewerker per maand

In een tijd waarin medewerkerstevredenheid en -productiviteit hand in hand gaan, biedt BrinQer Comfort de meest complete oplossing voor organisaties die streven naar excellente arbodienstverlening. Dit premium pakket implementeert het drie-fasen-model van verandering op het hoogste niveau, waardoor je organisatie transformeert van reactief verzuimbeleid naar proactief inzetbaarheidsmanagement.

Hoe BrinQer Comfort het
drie-fasen-model implementeert

Een nieuwe arbodienst kies je niet voor slechts een jaar. Het is belangrijk om een langjarige samenwerking op te bouwen waarbij je gezamenlijke doelen stelt en met elkaar stappen zet. De keuze voor een juist dienstverleningspakket is dan cruciaal. Bij grotere klanten, of op verzoek, voeren wij een nul-meting uit. Deze meting en daaropvolgende rapportage is het startpunt van onze dienstverlening en bepaalt met welk pakket we beginnen: Comfort (uitgebreid), Groei (ondersteuning op organisatieaspecten) of Compact (voordelig).

Na een vooraf vastgestelde periode doet de casemanager een één-meting om de voortgang te meten. Als daarna een uitgebreider of juist beperkter pakket geschikt lijkt, passen we de overeenkomst in overleg aan naar een andere vorm: uitgebreider, compacter of met andere aanvullende organisatieondersteuning.

3-fasen model BrinQer Comfort


 

Met BrinQer Comfort geniet je van:

  • Volledige ondersteuning van een vaste casemanager
  • Jaarlijks budget consultancy duurzame inzetbaarheid 
  • Totale ontzorging en maximale support bij alle verzuimprocessen
  • On-the-job coaching voor leidinggevenden en medewerkers
  • Proactieve monitoring en ondersteuning bij het Wet verbetering Poortwachter-proces
  • Strategisch advies voor het optimaliseren van je inzetbaarheidsbeleid

Meer dan alleen verzuimbegeleiding

BrinQer focust op het verhogen van inzetbaarheid, niet alleen op het verlagen van ziekteverzuim. Ons Comfort pakket kun je uitbreiden met o.a.:

  • Aanvullende Consultancy Duurzame Inzetbaarheid
  • Mogelijkheid tot bedrijfsscan en DIX scan
  • Trainingen voor organisaties, team, leidinggevenden en individuen

 

Voor wie is BrinQer Comfort de ideale keuze?

Dit premium pakket is ontwikkeld voor organisaties die verzuimreductie willen combineren met het verhogen van werkplezier en vitaliteit. Je kiest voor totale ontzorging zodat je HR-team zich kan focussen op strategische personeelsontwikkeling terwijl wij de operationele aspecten van verzuim- en inzetbaarheidsmanagement beheren.

BrinQer Comfort werkt vanuit onze overtuiging dat investeren in positieve gezondheid veel aantrekkelijker is dan betalen voor verzuim. Werknemers die met plezier werken zijn immers 31% meer productief, verkopen 37% meer en zijn 3 keer zo creatief!

BrinQer Comfort vanaf € 12,60 per medewerker per maandKlaar voor de complete arbodienstverlening zonder zorgen?

Neem vandaag nog contact met ons op via sales@brinQer.nl of bel 055-3574360 voor een vrijblijvend gesprek over hoe BrinQer Comfort jouw organisatie kan transformeren.

Regel direct BrinQer Comfort


 

Liever meer zelf doen? Bekijk dan onze andere pakketten.

BrinQer GroeiBrinQer Compact


 

Onze missie: een positieve en vitale werkomgeving creëren

Wij geloven dat werken vanuit vertrouwen, waardering en werkplezier de basis vormt voor langdurige inzetbaarheid. Samen met werkgevers en werknemers creëren we een omgeving waar gezondheid, kennisontwikkeling, werkplezier en werk-privé balans centraal staan. Deze werkomgeving stimuleert niet alleen persoonlijke groei, maar draagt ook bij aan het succes van jouw organisatie.

Onze aanpak: innovatief, efficiënt en flexibel

Bij BrinQer combineren we eenvoud met innovatie en maatwerk met flexibiliteit. Door écht te luisteren naar de wensen en behoeften van jouw organisatie, ontwikkelen we oplossingen die bijdragen aan een werkomgeving waarin gezond werken en eigen regie centraal staan. Onze kennis en ervaring delen we graag met je, zodat we samen werken aan een veerkrachtige, lerende en succesvolle organisatie.

Waarom kiezen voor BrinQer


Vooruitstrevend in preventie en duurzame inzetbaarheid:

In plaats van enkel reactief te handelen, investeren we bij BrinQer in de toekomst van jouw medewerkers. Door vitaliteit en werkplezier centraal te stellen, voorkomen we uitval en stimuleren we de eigen verantwoordelijkheid van medewerkers.


Maatwerk en proactieve ondersteuning:

Wij begrijpen dat iedere organisatie anders is. Daarom bieden we op maat gemaakte programma’s en oplossingen die aansluiten bij de specifieke behoeften van jouw organisatie. Van casemanagement tot inzetbaarheidscoaching – ons team van experts staat klaar om uw HR-beleid te versterken.


Betrouwbaar en ervaren:

Met een onderscheidende visie en jarenlange ervaring ondersteunen we organisaties bij hun HR- en verzuimvraagstukken. Onze partnerschappen, zoals met het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid (NPDI) en Verdi Groep, versterken onze expertise en toewijding aan gezondheid en productiviteit.


Wat onze klanten zeggen

“Mede door de goede en fijne samenwerking met de bedrijfsarts van BrinQer. Doordat zij zowel de werknemer als ons een eerlijke spiegel voorhoudt, blijven lange verzuimtrajecten ons bespaard”

Amanda Hulleman, HR manager bij Omnicom Media Groep

“BrinQer is ongekend snel: Leidinggevenden en medewerkers ontvangen op de dag van de afspraak al een terugkoppeling en dan staat de vervolgafspraak al in het dossier. Overigens gaat alles niet alleen snel, maar ook goed. En die combinatie vind ik bijzonder. De mensen van BrinQer zijn flexibel en denken goed mee. Ze zetten een tandje extra bij als dat nodig is.”

Mariëtte Mooij, Adviseur Verzuim en Vitaliteit bij het Slingeland Ziekenhuis

“Uit een standaard PMO krijg je niet altijd de antwoorden waar je naar op zoek bent. Daarom had BrinQer een aantal modules toegevoegd. Doordat we de behoeftes van onze medewerkers duidelijk in kaart kregen, kunnen we nu maximaal inspelen op hun gezondheid en duurzame inzetbaarheid.”

Mandy Weijenberg, HR manager Bredenoord Nederland
Employee Image

Ik vertel je graag wat we voor jouw medewerkers kunnen betekenen!

Manon van Haarlem | BrinQer

Meer over onze arbodienstpakketen

Bel of mail ons voor vrijblijvende kennismaking