chatsimple

BrinQer Groei: Versterk je inzetbaarheidsbeleid met expert begeleiding

Heb je zelf al veel goed geborgd als organisatie, maar wil je wel graag af en toe kunnen sparren met een expert? Met BrinQer Groei ondersteunen we je vooral op proces in de lopende dossiers. Zo heb je altijd eerstelijns toegang tot een vaste casemanager en zorgen we dat alle wettelijke verplichtingen worden nageleefd, zodat jij je tijd kunt besteden aan andere zaken. We helpen je daarnaast je bedrijf te groeien op je inzetbaarheidsbeleid door middel van coaching en begeleiding. Het is mogelijk om aanvullend een bedrijfsscan en/of DIX scan te doen. Ook is het mogelijk een programma ‘Op naar een vitale organisatie’ te maken en is dit pakket verder uit te breiden met een (wetenschappelijk bewezen) vitaliteitsprogramma.


 

Ontwikkel een duurzame verzuimaanpak
vanaf € 7,80 per medewerker per maand

In de dynamische werkomgeving van vandaag is effectief verzuimmanagement meer dan alleen het volgen van protocollen. BrinQer Groei neemt je organisatie mee in een doorontwikkeld drie-fasen-model dat de overgang van verzuimdenken naar inzetbaarheidsbeleid verankert. Dit pakket biedt de perfecte balans tussen zelfstandigheid en professionele ondersteuning voor organisaties die hun verzuimbeleid naar een hoger niveau willen tillen.

Hoe BrinQer Groei het
drie-fasen-model implementeert

Een nieuwe arbodienst kies je niet voor slechts een jaar. Het is belangrijk om een langjarige samenwerking op te bouwen waarbij je gezamenlijke doelen stelt en met elkaar stappen zet. De keuze voor een juist dienstverleningspakket is dan cruciaal. Bij grotere klanten, of op verzoek, voeren wij een nul-meting uit. Deze meting en daaropvolgende rapportage is het startpunt van onze dienstverlening en bepaalt met welk pakket we beginnen: Comfort (uitgebreid), Groei (ondersteuning op organisatieaspecten) of Compact (voordelig).

Na een vooraf vastgestelde periode doet de casemanager een één-meting om de voortgang te meten. Als daarna een uitgebreider of juist beperkter pakket geschikt lijkt, passen we de overeenkomst in overleg aan naar een andere vorm: uitgebreider, compacter of met andere aanvullende organisatieondersteuning.

3-fasen model BrinQer Groei


 

Met BrinQer Groei krijg je:

  • Een vaste casemanager als strategisch sparringpartner (vanaf 25 medewerkers)
  • Structurele procesondersteuning bij lopende verzuimdossiers
  • Proactieve monitoring en advies op maat
  • Toegang tot het uitgebreide netwerk van BrinQer-specialisten

Meer dan alleen verzuimbegeleiding

BrinQer focust op het verhogen van inzetbaarheid, niet alleen op het verlagen van ziekteverzuim. Ons Compact pakket kun je uitbreiden met o.a.:

  • Aanvullende Consultancy Duurzame Inzetbaarheid
  • Mogelijkheid tot bedrijfsscan en DIX scan
  • Trainingen voor organisaties, team, leidinggevenden en individuen

 

Voor wie is BrinQer Groei ideaal?

Dit pakket is ideaal voor organisaties die al stappen hebben gezet in hun verzuimbeleid, maar behoefte hebben aan structurele begeleiding en expertise. Je hebt zelf al veel geborgd in je organisatie, maar wilt de volgende stap zetten naar duurzame inzetbaarheid en preventie.

BrinQer Groei implementeert onze visie op modern werknemerschap en eigenaarschap op een praktische manier in je organisatie5. We focussen op het positieve en wat goed gaat, wat de zelfmotivatie vergroot om gezondheid en vitaliteit te verbeteren.

BrinQer Groei vanaf € 7,80 per medewerker per maandKlaar voor een groeistap in je verzuimbeleid?

Neem vandaag nog contact met ons op via sales@brinQer.nl of bel 055-3574360 voor een vrijblijvend gesprek over hoe BrinQer Groei jouw organisatie kan helpen excelleren.

Regel direct BrinQer Groei


 

Liever meer zelf doen of juist compleet ontzorgd? Bekijk dan onze andere pakketten.

BrinQer CompactBrinQer Comfort


 

Onze missie: een positieve en vitale werkomgeving creëren

Wij geloven dat werken vanuit vertrouwen, waardering en werkplezier de basis vormt voor langdurige inzetbaarheid. Samen met werkgevers en werknemers creëren we een omgeving waar gezondheid, kennisontwikkeling, werkplezier en werk-privé balans centraal staan. Deze werkomgeving stimuleert niet alleen persoonlijke groei, maar draagt ook bij aan het succes van jouw organisatie.

Onze aanpak: innovatief, efficiënt en flexibel

Bij BrinQer combineren we eenvoud met innovatie en maatwerk met flexibiliteit. Door écht te luisteren naar de wensen en behoeften van jouw organisatie, ontwikkelen we oplossingen die bijdragen aan een werkomgeving waarin gezond werken en eigen regie centraal staan. Onze kennis en ervaring delen we graag met je, zodat we samen werken aan een veerkrachtige, lerende en succesvolle organisatie.

Waarom kiezen voor BrinQer


Vooruitstrevend in preventie en duurzame inzetbaarheid:

In plaats van enkel reactief te handelen, investeren we bij BrinQer in de toekomst van jouw medewerkers. Door vitaliteit en werkplezier centraal te stellen, voorkomen we uitval en stimuleren we de eigen verantwoordelijkheid van medewerkers.


Maatwerk en proactieve ondersteuning:

Wij begrijpen dat iedere organisatie anders is. Daarom bieden we op maat gemaakte programma’s en oplossingen die aansluiten bij de specifieke behoeften van jouw organisatie. Van casemanagement tot inzetbaarheidscoaching – ons team van experts staat klaar om uw HR-beleid te versterken.


Betrouwbaar en ervaren:

Met een onderscheidende visie en jarenlange ervaring ondersteunen we organisaties bij hun HR- en verzuimvraagstukken. Onze partnerschappen, zoals met het Nationaal Platform Duurzame Inzetbaarheid (NPDI) en Verdi Groep, versterken onze expertise en toewijding aan gezondheid en productiviteit.


Wat onze klanten zeggen

“Mede door de goede en fijne samenwerking met de bedrijfsarts van BrinQer. Doordat zij zowel de werknemer als ons een eerlijke spiegel voorhoudt, blijven lange verzuimtrajecten ons bespaard”

Amanda Hulleman, HR manager bij Omnicom Media Groep

“BrinQer is ongekend snel: Leidinggevenden en medewerkers ontvangen op de dag van de afspraak al een terugkoppeling en dan staat de vervolgafspraak al in het dossier. Overigens gaat alles niet alleen snel, maar ook goed. En die combinatie vind ik bijzonder. De mensen van BrinQer zijn flexibel en denken goed mee. Ze zetten een tandje extra bij als dat nodig is.”

Mariëtte Mooij, Adviseur Verzuim en Vitaliteit bij het Slingeland Ziekenhuis

“Uit een standaard PMO krijg je niet altijd de antwoorden waar je naar op zoek bent. Daarom had BrinQer een aantal modules toegevoegd. Doordat we de behoeftes van onze medewerkers duidelijk in kaart kregen, kunnen we nu maximaal inspelen op hun gezondheid en duurzame inzetbaarheid.”

Mandy Weijenberg, HR manager Bredenoord Nederland
Employee Image

Ik vertel je graag wat we voor jouw medewerkers kunnen betekenen!

Manon van Haarlem | BrinQer

Meer over onze arbodienstpakketen

Bel of mail ons voor vrijblijvende kennismaking