Home
BrinQer
Over ons
Team
Klanten vertellen
Werken bij
Nieuws
Kennis & Downloads
Veelgestelde vragen
Contact
Mijn BrinQer Online
Preventie & Inzetbaarheid
Preventie
Duurzame inzetbaarheid
Preventieve spreekuren
Vitaliteit
Preventief Medisch Onderzoek
Risico inventarisatie en evaluatie (RI&E)
Leefstijl interventies
Arbodienstverlening
Re-integratie
Re-integratie spoor 1
Re-integratie spoor 2
UWV trajecten
Loopbaanmobiliteit
Academie
Trainingen voor leidinggevenden
Trainingen voor HR-medewerkers
Trainingen voor werknemers
BrinQer Online leren
Startende bedrijfsartsen
STAP-Opleidingen
Snel regelen
Nieuws
BrinQer
| Nieuws
Samenwerking BrinQer, ttif.company & Delta Equity Partners uitgebreid met Caretowork
25 mei 2023
De samenwerking tussen ttif.company, BrinQer en Delta Equity Partners breidt zich verder uit. Ook Caretowork is namelijk een samenwerking aangegaan met Delta.
Lees verder
Collega Miranda aan het woord: “Ik kan me bij BrinQer continu ontwikkelen”
17 mei 2023
In onze blogserie Collega aan het Woord, stellen we de teamleden van BrinQer aan je voor. De vorige aflevering heeft Jos Hoexum, één van de founding fathers van BrinQer, ons meegenomen in de ontwikkeling van BrinQer van de afgelopen decennia. Het stokje heeft hij overgedragen aan onze medisch secretaresse Miranda Geertsema.
Lees verder
Collega aan het woord: “Het DNA van BrinQer verbindt ons met onze klanten”
20 april 2023
In onze blogserie Collega aan het Woord, stellen we de teamleden van BrinQer aan je voor. De vorige aflevering heeft onze projectmedewerker marketing & organisatie Aaltje Cornelies haar verhaal gedeeld en draagt nu het stokje over aan één van de founding fathers van BrinQer| jouw arbodienst: Jos Hoexum. Op 1 oktober 2002 begonnen met zijn eigen bedrijf en ruim 20 jaar later de handtekening gezet voor de overdracht van zijn aandelen van het inmiddels ruim 40 medewerkers tellende BrinQer. Jos geeft ons een kijkje in zijn leven voor BrinQer en blikt terug op de afgelopen twintig jaren.
Lees verder
“De mens staat bij BrinQer centraal”
16 maart 2023
In onze blogserie Collega aan het Woord, stellen we de teamleden van BrinQer aan je voor. Dit keer heeft onze re-integratiespecialist Martijn Koman het stokje overgedragen aan projectmedewerker marketing & organisatie Aaltje Cornelies.
Lees verder
BELANGRIJK NIEUWS OVER BRINQER
7 maart 2023
Trots op onze samenwerking met DELTA Equity Partners BrinQer is al meer dan twintig jaar een betrouwbare partner voor onze klanten op het gebied van onder andere arbodienstverlening, re-integratie, (loopbaan)coaching en spoor 2. Wij hebben altijd proactief en adequaat ingespeeld op de continu bewegende markt waarin wij actief zijn. Naar de toekomst toe blijven we ambitieus en willen we investeren in de kwaliteit en innovatie van onze dienstverlening om onze klanten nóg beter van dienst te kunnen zijn. Daarom hebben we besloten samen te werken met DELTA Equity Partners, een partner die ons kan ondersteunen met de juiste kennis, ervaring en middelen om onze ambities te verwezenlijken.
Lees verder
Een kijkje bij Planning en Medisch Secretariaat
2 maart 2023
Een dokter kan niet zonder zijn doktersassistent, onze arbodienst draait niet zonder onze medisch secretaresses en onze planners! Wat gebeurt er op onze afdelingen Planning en Medisch Secretariaat, wat doet een planner en waar houdt een medisch secretaresse zich bij BrinQer nou mee bezig? En waarom zijn zij het hart van onze organisatie? We nemen je mee voor een kijkje in de keuken bij Marlous Petrik en Miranda Geertsema!
Lees verder
SpecialistenNet helpt zoveel mogelijk mensen hun talenten te benutten, zodat ze het meeste uit hun werkende leven halen
16 februari 2023
Meer dan de helft van het verzuim in Nederland wordt veroorzaakt door psychische klachten. Niet alleen klachten die ontstaan door werkstress, burnout, depressies of angststoornissen: ook kunnen trauma’s, verlies en andere gebeurtenissen in privé situaties leiden tot (langdurig) verzuim. Ook al worden psychische klachten tegenwoordig wel makkelijker besproken, nog steeds worden deze door veel mensen niet erkend of bespreekbaar gemaakt. Ook weten personen, werkgevers en verwijzende partijen niet altijd goed welke weg het beste bewandeld kan worden voor de soort klachten en problematieken. Onze partner SpecialistenNet biedt voor elk doel psychische hulp en coaching. En dat doet ze zonder lange wachtrijen en met persoonlijke trajecten op maat.
Lees verder
Twomorrow: Arbeid als medicijn
31 januari 2023
Sinds 2021 heeft Twomorrow zich bij BrinQer | jouw arbodienst aangesloten. In het kader van Werkplezier, Mentale Weerbaarheid en Duurzame Inzetbaarheid, zetten we deze bijzondere organisatie vandaag in de spotlight. Twomorrow beweegt zich op het snijvlak van zorg en arbeidsmarkt, voor mensen die kampen met psychische problematiek. In samenwerking met GGZ instellingen, Gemeenten en UWV helpt Twomorrow cliënten met (ernstige) psychische klachten bij herstel door arbeid als medicijn in te zetten. In 2023 staat Mentale Weerbaarheid in het kader van Duurzame Inzetbaarheid in de eigen organisatie centraal. HR Manager Ingrid Westenberg neemt ons mee in de visie en werkwijze van dit unieke bedrijf.
Lees verder
Werkplezier in de zorg!
31 januari 2023
Door de nadruk die diverse berichten de afgelopen tijd leggen op de werkdruk en het personeelstekort in de zorg, zouden we bijna vergeten hoeveel voldoening zorgmedewerkers uit hun werk halen. We delen daarom graag het verhaal van verpleegkundige Jeanette Otte, werkzaam bij de Comfort Unit van het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis in Amsterdam.
Lees verder
De Arbeids- en Organisatiedeskundige helpt jouw organisatie naar een betere versie van zichzelf!
27 januari 2023
Samen met onze partners en deskundigen helpen wij werkgevers om de veiligheid, gezondheid en psychosociale arbeidsbelasting binnen de organisatie te optimaliseren en verzuim preventief aan te pakken. Wanneer doorlopend wordt gewerkt aan een prettige werkomgeving waar medewerkers gezond, veilig en met veel arbeidsplezier hun werk kunnen doen, wordt een belangrijke bijdrage geleverd aan de duurzame inzetbaarheid, bevlogen- en betrokkenheid van de medewerkers en aan de totale continuïteit van een gezonde organisatie.
Lees verder
“Bij BrinQer krijg ik de ruimte om mijn werk uit te voeren op een manier die bij mij past”
23 januari 2023
In onze blogserie Collega aan het woord, stellen we de teamleden van BrinQer aan je voor. Deze aflevering heeft onze Re-integratiespecialist Martijn Koman het stokje overgedragen gekregen van onze Commercieel Medewerker Binnendienst Jelle Dröge.
Lees verder
De rol van de conflictcoach
18 januari 2023
In arbeidsrelaties kunnen zich situaties voordoen waarin samenwerking en contacten moeizaam verlopen. Bijvoorbeeld omdat er niet goed naar elkaar wordt geluisterd of dat er niet genoeg rekening met een ander wordt gehouden. Deze situaties kunnen voorkomen tussen een werknemer en een leidinggevende maar ook tussen collega’s onderling en binnen teams. En soms escaleren deze situaties tot een arbeidsconflict met verminderde inzetbaarheid, verzuim of zelfs ontslag tot gevolg.
Lees verder
Archief
“Door BrinQer kreeg ik een nieuw perspectief op wat werk kan betekenen in je leven”
28 december 2022
“BrinQer geeft me de ruimte om mijn specialisme organisatie breed in te zetten”
30 november 2022
“Zonder hulp van het UWV en de sturing vanuit BrinQer weet ik niet of ik had gedaan wat ik nu doe”
28 november 2022
Vitalavie brengt organisaties en medewerkers blijvend in beweging
4 november 2022
Test je medewerkers preventief op COVID-19 en creëer rust en zekerheid in jouw organisatie!
19 oktober 2022
Collega Nathan aan het woord: “Ontwikkelen doe je zelf, maar laat je hierin ook ondersteunen en faciliteren”
17 oktober 2022
Laat griep geen spelbreker zijn voor jouw bedrijfscontinuïteit!
5 oktober 2022
Partner aan het woord: WVO Advocaten
27 september 2022
Gezonde dertigers gezocht voor uniek onderzoek van Radboudumc!
26 september 2022
1
2
3
…
8
Volgende »
Meer laden